dimarts, 4 de març del 2008

Orient

Olor a murta, el sol a la cara i el silenci,
el meu banc de pedra i la font que brolla.
El sol a la cara i les ganes de tenir un llapis per a poder escriure tot el que em passa pel cap.
El silenci enmig d'una multitud.
L'olor a murta, que em transporta a la meva illa.
L'acollidora duresa del meu banc de pedra, que sempre està allà buit, esperant-me.
L'aigua que brolla de la font com la pluja cau dels núvols, no puc imaginar-me soroll millor.
El meu racó, enmig d'un món enorme trob la pau en un banc, necessit passar-hi estona, necessit oblidar que algú està en deute amb mi...
Necessit retrobar-me amb mi mateixa, prendre decisions, desaclarir idees, imaginar-me milers de móns diferents, estimar-me un poquet,... No tots els llocs són bons per això, hi ha llocs que no em deixen respirar tranquila, hi ha llocs que m'oprimeixen i no puc alliberar-me a volar, no és el cas d'Orient. Un petit desert dins tant i tant d'oasi, on recalar-hi i no compartir l'espai amb ningú pus, perque la gent fuig dels deserts...

1 comentari:

Anònim ha dit...

vola!!!!!!!!!!

creus que fan falta ales?

i escolta el silenci...potser et parli........
una abraçada!